Philips Sonicare HealthyWhite HX6733/33 wit, groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 74 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare HealthyWhite HX6733/33 wit, groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Bert11111 04-07-2015

Zowel mijn partner als ik hebben een tandenborstel die uitstekend onze tanden schoonmaakt. Heel handig zijn de kleine trillingen van de tandenborstel zodat je weet wanneer je van kant moet wisselen.

Noor1234567 03-07-2015

Ik poets er al jaren mee en zweer erbij. Heb echt schone witte tanden. Net weer een nieuwe gekocht, ze gaan wel stuk na 5 jaar.

Clasina1970 02-07-2015

De Sonicare is een prima tandenbostel! Jammer van de beperkte levensduur....Rond de twee jaar en dan moet ik meestal wel weer een nieuwe kopen.

JETAND 25-06-2015

Eerder een oral b elektrische tandenborstel en een sonicare gehad. Nu toch weer terug naar de sonicare. Voelt gladder/schoner aan. En het vrijgekomen spuug enz. lekt niet langs de tandenborstel uit je mond. Drukt minder op je tandvlees. Vind alleen de opzetborstels nog flink prijzig en je moet mijns inziens wel altijd de originele hebben omdat die het meest krachtig poetsen.

-Switch-On- 19-06-2015

Het is even wennen maar het geeft een heerlijk schoon en gepoetst gevoel in je mond. Ben benieuwd wat de tandarts over een paar maanden ervan zegt. Heb deze aangeschaft om het harde schrobben wat ik automatisch met een normale tandenborstel deed af te leren en te voorkomen.

Un w 09-06-2015

Goede tandenborstels! Vorige gingen alleen niet zolang mee als gehoopt, maar geen reden om ze niet meer te kopen.

MirB 06-06-2015

goede kwaliteit/prijs verhouding
prettig in gebruik, ligt goed in de hand
fijne borstelkop
snel opgeladen

-Switch-On- 30-05-2015

Heb de tandenborstel nu 2 keer gebruikt en het is een hele verademing! In het begin jeukte het een beetje van het trillen in mijn mond maar de dag later raakte ik er al meer aan gewend. Even doorzetten. Moet van de tandarts minder hard schrobben dus dit is een ideale oplossing.

Soniflex 28-05-2015

Onze vorige Tandenborstel was ook een Philips Sonicare (flexcare HX6972/34), helaas is die erg kort meegegaan. Slechte zaak!
Omdat hij erg fijn is toch weer een Philips Sonicare.
Ik ga er vanuit dat deze langer mee gaat!

Rosita44 14-01-2015

goede batterij die lang mee gaat.
poetst zeer goed.
Wij zijn zeer tevreden met deze sonicare tandenborstels van Philips. we zijn met zijn 5-en thuis en ieder heeft er 1.

RB84 10-01-2015

Sonicare is gebruiksvriendelijk, makkelijk te onderhouden en makkelijk mee te nemen op reis met de handige reisdoosje.

Dirk_29 05-01-2015

Eerst paar dagen wennen aan de trillingen in de mond. Na het poetsen voelen je tanden schoon aan. Fijne (kleine) tandenborstel, goed te gebruiken ook voor de verstandskies.

Labberton 04-01-2015

De borstel is makkelijk in gebruik, eenvoudig schoon te maken en de borstels zijn prettig in het gebruik. Het geeft een schoon en fris gevoel.

carelbullens 02-01-2015

Tandenborstel ligt lekker in de hand. Pulsebewegingen zijn prima. Signaal als klaar. Mooi design. Past mooi in de badkamer. Met twee tandenborstels hoef je niet iedere keer van borsteltje te wisselen.

superclean 01-01-2015

Fijne tandenborstel, de eerste poetservaringen zijn positief, in vergelijk met de Oral-B, mooie aanbieding twee body's in een verpakking en incl. een Handige reisetui.

Detje53 01-01-2015

Ik heb het gevoel dat mijn tanden veel schoner zijn.
Tandenborstel is prettig in gebruik en ziet er mooi uit.

Erwin197539 01-01-2015

Dit is mijn tweede tandenborstel van Philips (na jaren lang een ander bekend merk). Uitermate tevreden over het product. Levensduur, batterij, poetsen etc. De rubberen aan/uit knop wil na een poos wel klef aanvoelen, ondanks goed schoonhouden.

MatthijsVV 29-12-2014

Handige timerfunctie en een goed resultaat voor een zeer degelijke prijs. De duoverpakking is ook heel handig.

MirandaO 28-12-2014

Helaas is mijn vorige gesneuveld dus blij met deze nieuwe! Nieuwe borstel is ook prettig. Verschillende standen ook fijn.

Vlinder76 28-12-2014

Wij hebben eerder een ander Flexcare tandenborstel van Philips gehad. Nu over gegaan naar de helatywhite. Werkt prima maar vind het minder prettig dat ik de stand alleen kan veranderen als de tandenborstel al aan is. De andere flexcare had hiervoor twee aparte knopjes. Dat is handiger. Tandenborstel poets geruisloos, zacht en goed glad

Betty1982 28-12-2014

Prima product fijn in gebruik. Batterijduur is goed en schone tanden. Zeker een aanrader voor iedereen.

Henkibo 28-12-2014

Prettig die "poetstimer"! Er zaten geen ringetjes met kleurcodes bij ons type, dat is jammer. Verder uitgekozen op duo-verpakking. De ene body is iets uitgebreider dan de andere wat betreft functies. Dat bleek zo 1-2-3 niet uit de verpakking.

Karel1958-TheMan 27-12-2014

Degelijk product. Wel ff wennen met poetsen. Tanden worden er goed schoon van. Bevalt beter dan de Braun die ik ook heb.

FteU 27-12-2014

Heerlijk apparaat om je tanden te poetsen, voelt schoon en glad aan na gebruik. Batterij gaat lang mee.

00Henkie83 25-12-2014

Fantastisch product echter van slechte kwaliteit. Dit is de 6e of 7e aangezien ze er na een tijdje altijd om onverklaarbare reden mee ophouden